تبلیغات
راه موفقیت - (موفقیت در بازار کار و کاسبی)(فنون مغازه داری)
راه موفقیت
موفقیت ، شدن آن چیزیست که میخواهید در زندگی باشید


بازدید : مرتبه
تاریخ : دوشنبه 17 اسفند 1388
(موفقیت در بازار کار و کاسبی)(فنون مغازه داری)

عوامل موثر در توفیق در بازار کار

مترجم: بهاره كیانی


پیشرفت بازار كار شما به نوع كاری كه می كنید بستگی ندارد . این مسئله (پیشرفت شما)
صرفا یك نكته و در بازار كاریتان نیست كه بتوانید آن را بر طور طبیعی بیابید و
همچنین نه فقط مربوط به جذب مشتری های جدید می شود بلكه می تواند به عنوان بزرگترین
منبع سود تولیدی شما نیز محسوب شود.

پیشرفت یكی از قسمت های موثر و مهم است كه سوخت مورد نیاز چرخ فروش بازار شما را
تامین می كند.
قبل از اینكه توان خود را برای افزایش مشتریهای دائمی صرف كنید باید برای مشخص كردن
دقیق پیشنهادی كه به مردم داده اید اقدام كنید شما با بیان سری فعالیت هایتان برای
رسیدن به سود شخصی خود مرتكب یك اشتباه زیان بار می شوید بنابراین بهتر است در این
زمینه كه سود و منفعتی نصیب مشتریان شما می شود توضیح دهید. 



محصولات شما صرفا به عنوان یك آیتم نیستند، بلكه شاید راه حل مشكلات مشتریانتان
،‌جوابی به سوالات آنها، پیشرفتی در زندگی شان ،‌پس اندازی بر روی وقت و پولشان و
با بیان كننده رویاهایشان باشد.
شما با مشخص كردن مقصد نهایی اهداف خود در واقع توانایی استفاده از پیشرفته ترین
وسایلی را كه مردم به دنبالش هستند، درباره آنها كتاب می خوانند و یا به آنها توجه
می كنند را كسب كرده اید.

اطلاعات رابیان نكنید

هیچ كس به اندازه شما به كار و بازار كاریتان توجه نمی كند وسایر افراد فقط به این
نكته كه كار و بازار كاریتان چه مزیتی برای آنها دارد توجه می كنند .
بنابراین وقتی زمینه پیشرفت برایتان مهیا شد با توجه به اطلاعات داده شده بر روی
ترقی خود تمركز كنید .

فراتر از یك تبلیغات

بیشتر جنبه های پیشرفت و ترقی مربوط به تلاشی است كه برای جذب مشتری های تازه انجام
می شود . در عین حال كه این موضوع مهم ترین و بزرگترین قسمت ماجرا است ولی موارد
دیگر نیز در این زمینه نقش دارند.

پیشرفت نه تنها فقط مربوط به جذب مشتری های جدید می باشد بلكه :

•نام كالا و یا محصول شما را در خاطر مشتری و غیره مشتری نشانده،
•ادامه فعالیت های كاری شما را پایدار كرده
•سبب در ذهن ماندن خدمات و كالای شما در ذهن مشتری های دائمیتان شده،
•اعتماد و اطمینان را برقرار كرده،
•و جذابیت رابطه های كاری و یا دوستانه شما را فراهم كرده ، همچنین جایگاه كاری شما
را در صنعت تقویت می كند.

یك اشتباه رایج

• در واقع فقط اندیشیدن به جذب نیروی جدیدی از مشتری ها یك اشتباه رایج است در صنعت
و تجارت صورت می گیرد. در حالی كه یك منبع بزرگتر،سریعتر و همیشگی برای كسب درآمد و
افزایش سودهای بدست آمده حفظ مشتری های دائمی می باشد.
•تمام پیشرفت های شما باید از ابتدا هدفدار باشد و صرفا این هدف نباید فقط جذب
مشتری های جدید باشد بلكه شما باید سعی در حفظ مشتری های دائمی خود داشته باشید.
•مشتری های خودرا حفظ كنید.
• اگر پیشرفت اولیه شما بر بهترین سود ممكن شود و محصول یا كالای شما در بردارنده
قول هایی كه به مشتریان خود داده اید باشد درآن صورت شما به راحتی می توانید یك
ارتباط محكم و منسجم را با خریداران خود برقرار كنید.
•در آن صورت شما اطمینان آنها را نسبت به خود و كالایتان جلب می كنید و سپس محصولات
و یا محصول سودهای دائمی خود را بدون نیاز برای افزایش برقراری ارتباط های بزرگتر و
وسیع درو خواهید كرد و نه تنها این مورد بلكه جلب اعتماد مشتری را سبب می شود،
پیشرفتهای شما به وسیله مشتری های فعلی كه از محصولات شما استفاده كرده و راضی می
باشند بیشتر شود در نتیجه در آن صورت شما پیشرفت قابل ملاحظه ای خواهید داشت.

هدف ، تاثیر مستقیم است

پیشرفت كاری شما تماما راجع به در خواست یك جواب صحیح است ، یك فعالیت مستقیم كه
شما از مردم می خواهید انجام دهند و آن كار ممكن است خرید، در خواستی برای كسب
اطلاعات بیشتر ، تنظیم قرار یك ملاقات و یا فقط اجازه ای برای برقراری ارتباط بیشتر
باشد.
كانون پیشرفت های شما باید متوجه فعالیت هایی باشد كه شما خواهان آن هستید ،‌دلیل
انجام این فعالیت ها باید مشخص شده باشند تا بتوانیم در آینده سودهایی نیز از طرف
كسانی كه سعی در جذب آنها دارند بدست آوریم.

بنابراین ما در توضیحات خود چرخه كاملی را ذكر كرده ایم:
*پیشرفت شما مربوط به نوع كارتان نمی شود بلكه مربوط به سودی می شود كه نصیب
مشتریانتان می شود.
* پیشرفت چیزی نیست كه به طور ذاتی در (نوع )كار شما وجود داشته باشد بلكه بستگی به
طریقه اطلاع رسانی به عنوان یك راه حل ، ذخیره وقت و پول مشتری و یا جوابهایی را كه
شما می توانید برای سوالات مشتریان خود آماده كنید، دارد.
* ترقی در كار صرفا نمی تواند سبب جذب مشتری های تازه باشد بلكه توانایی در ادامه
چرخه تولیدات داخلی نیز یكی از راه هاست .
* پیشرفت كردن بزرگترین منبع سود دهی شما نیست چرا كه فقط مشتری قرار دادی را برای
ادامه خرید از شما آماده كرده و نیاز آنها را تامین می كند ولی در عوض درآمد پایدار
و ثابتی را برای شما به همراه دارد اگر می خواهید رشته " دریافت و درك روش های
پیشرفت » را ادامه دهید این قواعد و روش های پایه ای را به خاطر بسپارید.

http://behandish.blogfa.com



ارسال توسط R M
تبلیغات
آرشیو مطالب
نظر سنجی
به نظر شما چه چیزی باعث موفقیت می شود ؟




صفحات جانبی
پرفروش ترین ها